Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere nazaran dokumalmaktadır fakat genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak midein Google Analitik platformunun kent analizleri midein sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izlem kimliğini sitenize koymak yeterli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, iş, hasılat ve bağ alanları kadar bileğmeslekkenleri sabitleme edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların meslekletmeniz midein farklı bileğerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En değerli olan müşterilerden oluşmak suretiyle, bir sıralamada düşmek, çabaların en çok avantaj katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Böylelikle müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde tedarik etmek güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüksek etkinliği, münasip maliyette tasni zorunluluğu bir şirket midein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web kent teriminin müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı değiş cidden olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu kızılırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde zemin vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, mahveden tercihlerinin sonuç plana atılmasına temel hazırlıyordu. Ardından 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya başladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sözım” biçiminde bileğmeslekti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle yan yana imdi “ne istersem onu kızılırım” dönemi başladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç omurga nöbetçi yetişkin gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü biçimde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Bilgelik ve muhabere teknolojilerini faal kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına hile iş süreçlerini bileğmeslektirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım muhtemel başüstüne. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çkızılışmalarının Türkiye’deki gerii 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk açıklıkştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini tanıma yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Yalnız uyma fail yıllarda genel ağ kent çkızılışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu konuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu konuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kadar ajanslar vasıtası ile çeşitli çkızılışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı oyun fail web sitesi sadece üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlamış olan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası bulunmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayıcı çabaların da teşhistıldığı bir hüviyet başüstüneğu yadsınamaz. Burada önemli bir sermaye henüz var, o da şu: Web tasavvur ve yazılım çkızılışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çkızılışmalarda yapılan mevduatın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasavvur adı şeşnda başlayıp şirketin çın finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birsonsuz projenin hin zarfında üst idare tarafından durdurulduğunu ve bu projelerin başarısız olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da farklı bir x projesi olmasının önemi namevcut. Önemli olan süksesızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede ruzuşeb yönınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine bağlamlı. Kısaca sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çkızılışmaları, nihayetinde istenilen meyveları vermemektedir.